Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Elementary Education in Theory and Practice
e-ISSN 2353-7787
Platform
Current
Archives
Announcements
About
Focus and Scope
Editorial Team
Scientific Board
Submissions
Ensuring a Blind Review
Author Fees
Peer Review Process
Open Access Policy
Publishing ethics
Quarterly Score and Indexing
Archiving
Contact
Other
Finance & Journal Sponsorship
Journal History
About this Publishing System
Privacy Statement
Reviewers
List of Reviewers - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Search
Search
+A
Add Contrast
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 9 No. 33/3 (2014): Diagnosing a Child in School and Kindergarten
Vol. 9 No. 33/3 (2014): Diagnosing a Child in School and Kindergarten
Published:
2014-09-01
Wstęp
Barbara Surma
9-10
PDF (Język Polski)
The Theoretical Basis for the Methodology of Comparative Research, Considered in the Light of the Contemporary Relevance of the Views of Prominent Comparative Educational Theorists
Aneta Kamińska, Irena Pulak
11-24
PDF (Język Polski)
School Readiness of Children Aged Five and Six with Respect to Mathematical Competence: a Comparative Analysis
Katarzyna Szewczuk
25-48
PDF (Język Polski)
The Social Skills of Children as an Object of Preschool Diagnosis
Jolanta Sajdera
49-66
PDF (Język Polski)
Legal Issues Pertaining to the Diagnostic Assessment of Children and the Psychological and Pedagogical Assistance Given by Schools and Teachers
Łukasz Burliga, Anna Zdańska
67-88
PDF (Język Polski)
“Report from the Battlefield” – Experiments in Diagnosing Children’s School Readiness
Magdalena Christ
89-104
PDF (Język Polski)
Proper Diagnostic Assessment of Preschool Children as a Platform for Ensuring Educational Success
Marta Kromka, Katarzyna Ptaśnik-Cholewa
105-122
PDF (Język Polski)
The Diagnostic Competences of the Teachers of the Talented Young Learners – Report from the Research
Aneta Kamińska, Anna Kowalczyk
123-138
PDF (Język Polski)
Kindergarden as a Site for Diagnosing Children’s Linguistic Communication Disorders
Ewa Gacka
139-152
PDF (Język Polski)
Dyslexia Actually Exists! How to Recognize and Understand It
Marzena Maria Szurek
153-174
PDF (Język Polski)
Interviewing Parents as an Important Element of the Therapeutic Speech Assessment of Preschool Children
Izabela Sochacka
175-189
PDF (Język Polski)
Practice
“The Shape of the Beginnings Leads to Everything That Comes Next”: Selected Areas within a Six-Year-Old Child's Diagnostic Assessment
Bogumiła Bobik
191-206
PDF (Język Polski)
The Methods and Tools of Diagnostic Assessment of Gifted Learners, Considered in Relation to the Creation of an Environment Conducive to Diagnosis by Teachers
Aneta Kamińska
207-220
PDF (Język Polski)
The School System of Holistic Diagnosis of Children at the Albert Einstein Private Primary School in Lublin
Małgorzata Kowalczyk
221-237
PDF (Język Polski)
Wybrane konteksty edukacji dziecka w różnych środowiskach wychowawczych
Barbara Surma
239-244
PDF (Język Polski)
Metody pracy z uczniami w młodszym wieku szkolnym
Aneta Kamińska
245-246
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. „Stare” i „nowe” w literaturze dla dzieci i młodzieży – biografie
Krystyna Zabawa
247-254
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z konferencji „Uczeń zdolny – diagnoza i edukacja”
Elżbieta Miterka
255-258
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z XII Konferencji BBCC „Zrównoważony Rozwój. Kultura. Edukacja”
Beata Kucharska, Maria Szymańska
259-262
PDF (Język Polski)
Scenariusz zajęć z języka francuskiego do piosenki Le clown
Tatiana Konderak
263-270
PDF (Język Polski)
Ocena postępów dziecka na zajęciach z języka obcego. Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
Tatiana Konderak
271-272
PDF (Język Polski)
Test oral
Tatiana Konderak
273-274
PDF (Język Polski)
Visiting the...
Radość wspólnego tworzenia
Bożena Łucka, Ewa Marchut, Małgorzata Wiercioch
275-279
PDF (Język Polski)
Bibliography
Zestawienie bibliograficzne
Agata Arkabus
281-289
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission