Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 15 Nr 3(57) (2020): From Exlusion to Inclusion
Tom 15 Nr 3(57) (2020): From Exlusion to Inclusion
Opublikowane:
2020-10-16
Introduction
Wprowadzenie
Magdalena Ciechowska, Maria Szymańska
5-6
PDF (English)
PDF
Thematic Articles
Kształcenie na odległość a prawa dziecka – nowe wymiary szkolnej ekskluzji w czasach epidemii COVID-19
Małgorzata Turczyk, Sylwia Jaskulska
9-20
PDF (English)
PDF
Ciało dziecka– przyczyna wykluczenia i narzędzie inkluzji na przykładzie instalacji performatywnej Izabeli Chlewińskiej
Marta Bury
21-34
PDF (English)
PDF
Od edukacji specjalnej do edukacji inkluzyjnej- przemiany w procesie kształcenia uczniów niesłyszących
-
Katarzyna Plutecka
35-48
PDF (English)
PDF
Kadra pedagogiczna wobec edukacji inkluzyjnej – wybrane determinanty postaw
Anna Katarzyna Czyż
49-65
PDF (English)
PDF
Inkluzja uczniów z doświadczeniem migracji w czasach pandemii Covid-19
Ewa Żmijewska
67-79
PDF (English)
PDF
Edukacja inkluzyjna na Ukrainie: stan obecny oraz problemy rozwoju
Olena Bocharova
81-93
PDF (English)
PDF
Przegląd systematyczny raportów badawczych w tworzeniu szkolnego programu profilaktycznego w kontekście zapobiegania wykluczeniu społecznego uczniów
Justyna Kusztal, Małgorzata Piasecka
95-111
PDF (English)
PDF
Od wykluczenia do inkluzji. Tożsamościowa literatura audiowizualna młodszego ucznia
Anna Warzocha
113-125
PDF (English)
PDF
Varia
Wdrażanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej w Ośrodku Rehabilitacyjno- -Edukacyjnym (pole współpracy z rodziną)
Aneta Maria Kochanowicz
129-143
PDF (English)
PDF
Dziecięce koncepcje wiedzy i poznania - o rozwoju myślenia epistemologicznego dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwie
Dorota Zdybel
145-163
PDF (English)
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł