Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 15 Nr 4(58) (2020): Edukacja żywieniowa
Tom 15 Nr 4(58) (2020): Edukacja żywieniowa
Opublikowane:
2020-11-21
Introduction
Wprowadzenie
Katarzyna Szewczuk, Martyna Szczotka
5-6
PDF
PDF (English)
Thematic Articles
Wsparcie i modelowanie rozwoju dziecka w obszarze zdrowego odżywiania w rodzinie i placówce edukacyjnej
Ewa Arleta Kos
9-22
PDF
PDF (English)
Otyłość dziecięca w perspektywie psychospołecznej. Rola edukacji żywieniowej.
Agata Pietrzak
23-37
PDF
PDF (English)
Odżywianie a emisja głosu mówionego i śpiewanego nauczycieli wczesnej edukacji
Rafał Majzner
39-51
PDF
PDF (English)
Edukacja żywieniowa w myśl zasad zrównoważonego rozwoju
Jolanta Konieczny
53-63
PDF
PDF (English)
Budowanie dobrostanu dziecka poprzez rozwijanie uważności: mindful eating – doświadczanie uważnego jedzenia
Justyna Kosz-Szumska
65-84
PDF
PDF (English)
Dziecięce koncepcje zdrowego odżywiania u progu edukacji wczesnoszkolnej
Ewa Kochanowska
85-101
PDF
PDF (English)
Świadomość zdrowego odżywiania u dzieci w wieku wczesnoszkolnym a działania realizowane przez szkołę
Stanisława Katarzyna Nazaruk
103-116
PDF
PDF (English)
Zbilansowana dieta i zdrowa żywność w opiniach uczniów wczesnej edukacji
Anna Jakubowicz-Bryx
117-134
PDF
PDF (English)
Kluczowe znaczenie rozumienia zdrowia dla nawyków żywieniowych: porównania międzygrupowe i analiza korelacji wśród nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego oraz studentów tego kierunku
Justyna Modrzejewska, Kamila Czepczor-Bernat, Adriana Modrzejewska
135-150
PDF
PDF (English)
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł