Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 16 Nr 4(62) (2021): Kulturowe wzorce osobowe jako modele wychowania współczesnego dziecka
Tom 16 Nr 4(62) (2021): Kulturowe wzorce osobowe jako modele wychowania współczesnego dziecka
Opublikowane:
2021-12-06
Pełny numer
PDF
Introduction
Wprowadzenie
Alicja Ungeheuer-Gołąb
7-9
PDF
Thematic Articles
Wzorce jako narzędzia transmisji oddziaływań wychowawczych
Joanna Juszczyk-Rygałło
13-25
PDF
Kulturowe wzorce osobowe a wychowanie współczesnego dziecka
Marta Kuźnik
27-40
PDF
Wzory męskie i kobiece w kulturze współczesnej a wartości osobiste preferowane przez uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
Olena Bocharova, Lucyna Smółka
41-55
PDF
Medialna postać “znaczącego Innego” a wychowanie współczesnego dziecka
Anna Michniuk, Katarzyna Bartkowiak
57-67
PDF
Co powiedziały mi skarpetki... wzór bohatera literackiego w prozie Justyny Bednarek
Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb
69-80
PDF
Językowe rytuały fatyczne w publikacjach edukacyjnych
Małgorzata Bortliczek
81-92
PDF
Komiks w perspektywie edukacyjnej, czyli o formalnej budowie komiksu
Aleksandra Suchańska
93-106
PDF
Varia
Skala Resilience Nauczycieli (SRN) – polska adaptacja Teachers’ Resilience Scale (TRS) M. Platsidou i A. Danilidou
Magdalena Boczkowska
109-132
PDF
Wybrane konteksty funkcjonowania społeczno-zawodowego nauczyciela przedszkola
Gabriela Paprotna
133-143
PDF
Poziom rozwoju 6-letnich dzieci dwujęzycznych w placówce wychowania przedszkolnego - studium przypadku
Katarzyna Szewczuk, Martyna Szczotka
145-165
PDF
Terapia ręki - od teorii do praktyki. Założenia pedagogiczne Marii Montessori w świetle współczesnej teorii
Magda Utrata
167-177
PDF
Reviews
Recenzja publikacji Development of Students’ Self-regulation of Learning with a Focus on Technical Education : Theory and Research
Mária Kožuchová and Martin Kuruc publication Development of Students’ Self-regulation of Learning with a Focus on Technical Education: Theory and Research. 1. ed. Karlsruhe : Ste-Con, 2020. – 128 p. [print], ISBN 978-3-945862-39
Petra Papierníková
181-184
PDF (English)
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł