Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 16 Nr 5 (63) (2021): Edukacja STEAM dla zrównoważonego rozwoju
Tom 16 Nr 5 (63) (2021): Edukacja STEAM dla zrównoważonego rozwoju
Opublikowane:
2021-12-22
Pełny numer
PDF
Introduction
Wprowadzenie
Barbara Surma
7-8
PDF
Thematic Articles
Edukacja naukowa oparta na dociekaniu (IBSE - Inquiry Based Science Education) oraz STEAM w przedszkolu a zrównoważony rozwój
Barbara Surma
11-24
PDF
Teologia stworzenia i etyka ekologiczna. Wprowadzanie wątków ekologicznych do programu kształcenia katechetów
Paweł Kaźmierczak, Stanisław Gałkowski
25-35
PDF
Zaangażowanie studentów kierunków nauczycielskich w edukację STE(A)M – przykłady dobrych praktyk
Katarzyna Szewczuk
37-51
PDF
Kuchnia jako laboratorium edukacji STEM w przedszkolu - od eksperymentu do ścieżki uczenia się
Dorota Zdybel
53-67
PDF
Gry komputerowe w edukacji STEAM – możliwości i przeszkody
Emilia Mińkowska
69-78
PDF
Wykorzystanie portfolio w pracy z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym
Agnieszka Kaczor
79-94
PDF
Varia
Dobrostan psychiczny dziecka w procesie edukacji szkolnej w czasach pandemii
Katarzyna Bożena Sadowska
97-110
PDF
Nauczyciel wobec dziecka z mutyzmem wybiórczym w wieku wczesnoszkolnym – wytyczne do postępowania
Danuta Grzesiak-Witek
111-122
PDF
Wzorzec Osobowy Pedagoga Specjalnego w Edukacji i Terapii Dziecka z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu- Studium Przypadku
Izabela Glac
123-135
PDF
Znaczenie symetrii i asymetrii ludzkiego ciała w rozwoju mowy i motoryki dziecka
Katarzyna Banasik
137-146
PDF
Gotowość szkolna dzieci 6-letnich w zakresie przygotowania do nauki pisania i czytania z wykorzystaniem programu rozwijającego percepcję wzrokową „Wzory i obrazki” M. Frostig i D. Horne’a – studium przypadku
Martyna Szczotka
147-165
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł