Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 14 Nr 4(54) (2019): Edukacja STEM – rozwijanie myślenia naukowego w przedszkolu
Tom 14 Nr 4(54) (2019): Edukacja STEM – rozwijanie myślenia naukowego w przedszkolu
Opublikowane:
2019-12-31
Introduction
Introduction
Barbara Surma
5-6
PDF (English)
Wprowadzenie
Barbara Surma
7-8
PDF
Scientific articles
Rozwijanie myślenia naukowego jako istotne zadanie edukacyjne wspierające harmonijny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym
Ewa Arleta Kos
11-24
PDF (English)
PDF
W poszukiwaniu uwarunkowań trwałego wprowadzenia STEM/STEAM w polskich szkołach
Rafał Jakubowski, Marek Piotrowski
25-37
PDF (English)
PDF
Narracje w edukacji STEM
Irmina Rostek
39-48
PDF (English)
PDF
Edukacja STEM a aktywność poznawcza dziecka w wieku przedszkolnym
Iwona Samborska
49-59
PDF (English)
PDF
Kitchen Lab for Kids. Program kształtowania umiejętności STEM w przedszkolu
Barbara Surma, Nicoletta Rosati, Stefano Menon, M. Teresa Fuertes, Margaret Farren, Fiona Maguire
61-70
PDF (English)
PDF
Rozwijanie umiejętności STEM w przedszkolu. Możliwości i wyzwania z perspektywy przyszłych nauczycieli
Dorota Zdybel, Irena Pulak, Yvonne Crotty, Maria Teresa Fuertes, Maria Cinque
71-94
PDF (English)
PDF
Edukacja STEM na przykładzie warsztatów programu “Fizyka dla Smyka” realizowanych w Niepublicznym Przedszkolu Artystyczno-Językowym Hippo Art w Wieliczce. Raport z badań
Michał Adam Kranc
95-107
PDF (English)
PDF
Eye-tracking w diagnozie, terapii i edukacji dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną. Zarys problematyki
Aneta Maria Kochanowicz
109-119
PDF (English)
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł