Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 9 Nr 34/4 (2014): Rodzina i szkoła jako środowiska wychowawcze
Tom 9 Nr 34/4 (2014): Rodzina i szkoła jako środowiska wychowawcze
DOI:
https://doi.org/10.14632/eetp.v0i34/4
Opublikowane:
2014-12-27
Introduction
Wstęp
Katarzyna Szewczuk
7-9
PDF
Scientific articles
Sukces i porażka w wychowaniu
Andrzej Michał de Tchorzewski
9-26
PDF
Geneza relacji i współpracy rodziny i szkoły w polskiej myśli pedagogicznej oraz praktyce edukacyjnej od XIX do połowy XX wieku
Krzysztof Jakubiak
27-52
PDF
Gotowość szkolna sześciolatków jako instrument rynkowej polityki oświatowej
Bogusław Śliwerski
53-70
PDF
Rozwój agresji u dzieci i oddziaływania profilaktyczne w rodzinie
Krzysztof Biel
71-88
PDF
Zasada dobra dziecka i jej implikacje dla socjalizacji prawnej w środowisku szkolnym
Małgorzata Kozak, Justyna Kusztal
89-104
PDF
Problemy wychowawczej współpracy na płaszczyźnie rodzina-szkoła w opinii studentów pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej
Jolanta Walaszek-Latacz
105-120
PDF
Edukacja domowa – szansa czy zagrożenie we wczesnym kształceniu dziecka?
Joanna Juszczyk-Rygałło
121-136
PDF
Practice
Efektywna współpraca szkoły i rodziny. Przykłady dobrych praktyk
Izabela Nadolnik
137-148
PDF
Plan pracy wychowawczo-dydaktycznej dla grupy dzieci 5-letnich – „Najlepiej z rodzicami”
Martyna Szczotka
149-154
PDF
Reviews
Nauczanie języka obcego uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Recenzja książki: M. Pamuła-Behrens, Nauczanie czytania w języku obcym w okresie wczesnoszkolnym. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków 2012
Aneta Kamińska
155-158
PDF
Oswoić dziecięce emocje Recenzja cyklu wychowawczego: Porozmawiajmy o emocjach i uczuciach [w:] Przewodnik metodyczny. Tropiciele. Roczne przygotowanie przedszkolne , B. Janiszewska, WSiP, Warszawa 2014
Magdalena Zrałek
159-162
PDF
Conference Reports
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Wychowanie w Rodzinie. Konteksty historyczne i współczesne. Międzypokoleniowy dialog o wychowaniu i edukacji XVIII–XXI wiek”
Anna Królikowska
163-166
PDF
Sprawozdanie z XIX Powszechnego Zjazdu Historyków Polskich „Polska–Bałtyk–Europa” w Szczecinie
Beata Topij-Stempińska
167-170
PDF
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Dydaktycznej „Zacznij od Montessori… dobry start dzieci i rodziców”
Monika Mariola Kondracka
171-174
PDF
Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu „Dziecko – Rodzice – Nauczyciel” w Białymstoku
Barbara Surma
175-180
PDF
The 60th Anniversary of the Catechesis of the Good Shepherd “The New Child, The New Adult” - sprawozdanie z międzynarodowego kongresu w Phoenix, Arizona
Barbara Surma
181-184
PDF
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Jan Władysław Dawid – recepcja i reinterpretacja poglądów w teorii i praktyce pedagogicznej XXI wieku”
Ewa Dybowska
185-188
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
C’est bientôt Noël - scenariusz świątecznych zajęć otwartych z rodzicami
Tatiana Konderak
189-198
PDF
Visiting the...
Afrykańskie marzenie nieosiągalnej wyuczonej przyszłości. Z wizytą w Szkole Podstawowej im. Edmunda Bojanowskiego w Kiabakari, Tanzania, Afryka Wschodnia
Agata Krupa
199-204
PDF
Visitiamo la scuola dell’infanzia “Provera” – wywiad z dyrektorem szkoły Lucio de Piccoli rozmawia Agnieszka Małgorzata Szymańska
Agnieszka Małgorzata Szymańska
205-208
PDF
Bibliography
Rodzice i szkoła jako środowiska wychowawcze Zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii
Anna Płusa
209-216
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł