Edukacja Elementarna w Teori i Praktyce

Aktualny numer

Tom 19 Nr 4(75) (2024): Od koncepcji STEAM do edukacji dla zrównoważonego rozwoju - nowe idee w kształceniu i wychowaniu małego dziecka

Dyskusja nad modernizacją edukacji jest niezmiennie związana z jej reformowaniem, a potrzeba unowocześnienia jest na stałe wpisana w kondycję szkoły. W jakim kierunku powinny podążać te reformy? Co jest sednem unowocześnienia szkoły? Pytania możemy mnożyć, ale – jak podkreśla Międzynarodowa Komisja do spraw Edukacji dla XXI wieku – zasadniczy kierunek tych zmian wyznacza przyszłość, musimy „myśleć o naszej przyszłości i wspólnie ją budować” (Delors, 1998).

Opublikowane: 2024-12-24

Pełny numer

Introduction

Wyświetl wszystkie numery

Kwartalnik "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce" podejmuje istotne zagadnienia dotyczące procesu edukacyjnego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Czasopismo znajduje się w bazach: DOAJ, Erih Plus, BazHum, CEEOL, CEJHS, Index Copernicus, Pol-index, Biblioteka Narodowa oraz na ministerialnej czasopism punktowanych.

Punktacja czasopisma Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce na listach ministerialnych: 2022  - 70 punktów, 2023 - 100 punktów, 2024 - 70 punktów

Tematy kolejnych numerów znajdują się w zakładce aktualności https://czasopisma.ignatianum.edu.pl/index.php/eetp/announcement