Vol 10, No 37/3 (2015)

Metodyczne aspekty realizowania koncepcji kształcenia zintegrowanego w przedszkolach i klasach I-III

Spis treści

Introduction

Introduction
Irena Pulak
PDF
7-10

Scientific articles

Agata Tatara
PDF
11-28
Katarzyna Dmitruk-Sierocińska
PDF
29-40
Lucyna Smółka
PDF
41-56
Martyna Szczotka
57-70
Małgorzata Suświłło
PDF
71-86
Marek Skiba
PDF
87-104
Mária Kožuchova
105-114
Ewa Piwowarska
PDF
115-128
Urszula Ordon
PDF
129-144
Magdalena Sabina Zrałek
PDF
145-158

Teaching Foreing Languages to Children - Practice

Koncepcja kształcenia zintegrowanego w nauczaniu / uczeniu się języków obcych
Tatiana Konderak
PDF
191-198
„Le fantôme” – scenariusze zajęć z języka francuskiego dla uczniów w młodszym wieku szkolnym
Tatiana Konderak
PDF
199-206

Reviews

Samodzielność dziecka i jego naturalność w odkrywaniu świata, źródłem wewnętrznej motywacji do nauki oraz szansą osiągania sukcesu w świetle koncepcji inteligencji sprzyjającej powodzeniu życiowemu R. Sternberga
Jolanta Karbowniczek
PDF
159-166
Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością
Barbara Surma
PDF
167-170
Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym
Katarzyna Szewczuk
PDF
171-174

Conference Reports

Sprawozdanie z IV Transdyscyplinarnego Sympozjum Badań Jakościowych
Magdalena Ciechowska
PDF
175-178
Report on the Visit of Hungarian Academic Teachers and Students to Ignatianum Jesuit University in Krakow
Aneta Kamińska
179-182
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji „Teacher Education in Central and Eastern Europe”
Maria Szymańska
PDF
183-186
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej „Biografie pedagogiczne – konteksty źródłowe”
Beata Topij-Stempińska
PDF
187-190