Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 11 Nr 3(41) (2016): Arteterapia w edukacji elementarnej
Tom 11 Nr 3(41) (2016): Arteterapia w edukacji elementarnej
Opublikowane:
2016-11-29
Introduction
Wstęp
Elżbieta Marek
7-8
PDF
Introduction
Elżbieta Marek, Maria Szymańska
9-10
PDF (English)
Scientific articles
Terapia przez twórczość plastyczną w procesie wspomagania i wspierania rozwoju dzieci z problemami internalizacyjnymi, czyli o tym, jak można pomóc dziecku być „tym samym”, ale nie „takim samym”?
Hanna Krauze-Sikorska
13-30
PDF
Warsztat plastyczny i jego walory arteterapeutyczne w pracy z dzieckiem
Urszula Szuścik
31-40
PDF
Różnorodność rysunków dziecięcych
Maria Braun-Gałkowska
41-65
PDF
Sztuka i ekspresja plastyczna na drodze poznania dziecka – próba konstrukcji narzędzia
Katarzyna Krasoń
67-82
PDF
Kształcenie wrażliwości emocjonalnej i społecznej przyszłych nauczycieli metodami edukacji kulturalnej i arteterapii
Wita Szulc
83-98
PDF
Pożytki ze słuchania i czytania ze zrozumieniem. Przyczynek do rozważań o roli biblioterapii we wspomaganiu rozwoju mowy i myślenia w średnim i późnym dzieciństwie
Maria Molicka
99-117
PDF
Wspomaganie psychofizycznego rozwoju dziecka z dysleksją rozwojową – standardowe i „niestandardowe” postępowanie terapeutyczne. Studium przypadku
Joanna Skibska
119-132
PDF
Refleksja na temat terapeutycznych aspektów twórczości literackiej dzieci w młodszym wieku szkolnym
Adam Konopnicki, Iwona Konopnicka
133-148
PDF
Teatroterapia w procesie podmiotowego doświadczania aktywności komunikacyjnej w fazie późnego dzieciństwa
Anita Stefańska
149-166
PDF
Teatr i dziecko jako osoba
Ewa Tomaszewska
167-183
PDF
Muzyka i aktywność ruchowa dzieci przedszkolnych jako zachęta do budowania relacji i ekspresji ruchowej
Maciej Kołodziejski, Eva Králová
185-205
PDF (English)
Ogólnodostępne formy tańca i programy taneczne dominujące w aktywności tanecznej dziecka w wieku wczesnoszkolnym
Karolina Sokołowska
207-224
PDF
Głos w muzykoterapii
Irena Burczyk
225-238
PDF
Żłobek jako miejsce fundamentalnej edukacji muzycznej małego dziecka
Katarzyna Bożena Sadowska
239-254
PDF
Kształtowanie empatii i uczuć moralnych u dzieci w wieku przedszkolnym metodami dramy
Karina Szafrańska
255-266
PDF
Arteterapia i jej zastosowanie w obszarze edukacji
Anna Korbut
267-280
PDF
Reviews
Konstruowanie spotkań z fikcyjnym terapeutą jako remedium na dziecięce lęki [M. Ganczarska, Spotkania z fikcyjnym terapeutą. Jak tworzyć i czytać dzieciom opowiadania korygujące w ramach interwencji terapeutyczno-wychowawczych, Wydawnictwo Uniwersytet Opolski, Opole 2014]
Tatiana Kłosińska
283-290
PDF
Conference Reports
Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: „Życie aktywne – życie kontemplacyjne/Vita activa – vita contemplativa. Aktywność i cisza w pedagogice Marii Montessori” Wrocław 13-15 maja 2016 r.
Małgorzata Miksza
293-295
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Wykorzystanie metody narracyjnej w praktyce
Aleksandra Raźniak
299-306
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł