Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 19 Nr 2 (73) (2024): Rola rodziny i szkoły w kształtowaniu kompetencji inter- i intrapersonalnych
Tom 19 Nr 2 (73) (2024): Rola rodziny i szkoły w kształtowaniu kompetencji inter- i intrapersonalnych
Opublikowane:
2024-06-27
Pełny numer
PDF oryginał
Introduction
Wprowadzenie
Anna Błasiak, Irmina Rostek
7-8
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Thematic Articles
Rola rodziny i przedszkola w kształtowaniu kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym
Barbara Kalinowska-Witek
11-24
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Nabywanie kompetencji społecznych przez przedszkolaków w sytuacjach zadaniowych
Jolanta Sajdera
25-37
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Dlaczego warto i jak można rozwijać empatię u dzieci we wczesnym i średnim dzieciństwie
Anna Filip, Anna Mróz, Iwona Ocetkiewicz
39-50
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Szkoła i przedszkole jako miejsce wyzwań interpersonalnych dla dziecka z rodziny adopcyjnej lub zastępczej – perspektywa rodziców
Urszula Bartnikowska
51-63
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Dziecko – uczeń i jego potrzeby - z perspektywy nauczycielek szkół podstawowych i pedagogią Janusza Korczaka w tle
Małgorzata Zalewska-Bujak
65-78
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Kultura pedagogiczna rodziców jako czynnik sprzyjający kształtowaniu i wzmacnianiu rezyliencji u dzieci
Anna Błasiak
79-90
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Rodzicielskie fora internetowe, jako przestrzeń do dyskusji o rozwoju mowy dziecka
Ewa Miśkowiec, Gabriela Michalik
91-103
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Kompetencje społeczno-emocjonalne przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji
Zuzanna Joanna Zbróg, Agnieszka Olechowska, Agnieszka Szplit
105-117
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Funkcjonowanie społeczno-emocjonalne dzieci z grupy ryzyka dysleksji a działania profilaktyczne przedszkola i szkoły
Izabella Kucharczyk, Magdalena Wójcik
119-131
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Nauczyciel – nieformalny przywódca edukacyjny. Style przywódcze a style kierowania zespołem klasowym preferowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej szkół ogólnodostępnych i integracyjnych – komunikat z badań
Joanna Skibska
133-150
PDF oryginał
PDF Translation (English)
„Dla siebie i dla ciebie, uczniu” – o związkach mentalizowania nauczycieli z ich funkcjonowaniem w roli zawodowej i z rozwojem uczniów
Anna Rybka, Anita Duplaga
151-161
PDF oryginał
PDF Translation (English)
Varia
Edukacja wrażliwa na traumę z perspektywy teorii przywiązania
Kamil Jezierski
165-175
PDF oryginał
PDF Translation (English)
"Kim jestem w pracy" - źródła i determinanty w pracy opiekunów w żłobkach
Krystyna Heland-Kurzak
177-194
PDF original (English)
PDF Translation (English)
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł