Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 17 Nr 4(67) (2022): Wychowanie do wartości
Tom 17 Nr 4(67) (2022): Wychowanie do wartości
Opublikowane:
2022-12-15
Pełny numer
PDF
Introduction
Wprowadzenie
Anna Królikowska
5-7
PDF oryginał
PDF (English)
Thematic Articles
O edukacji jako wartości autotelicznej
Sławomir Sztobryn
11-18
PDF oryginał
PDF (English)
Rola inteligencji moralnej w wychowaniu do wartości moralnych
Monika Dacka
19-36
PDF oryginał
PDF (English)
Indywidualizacja wartościowania jako proces kształtujący dojrzałość osobową dziecka
Joanna Juszczyk-Rygałło
37-51
PDF oryginał
PDF (English)
Nauczyciel i wychowanie do wartości. Idee księdza Karola Mazurkiewicza
Władysława Szulakiewicz
53-65
PDF oryginał
PDF (English)
System wartości przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji
Mariola Wojciechowska
67-79
PDF oryginał
PDF (English)
Wychowanie do wartości poznawczych dzieci w młodszym wieku szkolnym w refleksji nauczycieli
Ewa Kochanowska
81-93
PDF oryginał
PDF (English)
Wychowanie do wartości ekologicznych. Którędy do budowania więzi dzieci z przyrodą?
Beata Gola
95-107
PDF oryginał
PDF (English)
Praktykowanie mindfulness jako przestrzeń dla kształtowania wartości witalnych i hedonistycznych u dzieci w młodszym wieku szkolnym
Justyna Kosz-Szumska
109-126
PDF oryginał
PDF (English)
Wychowanie do wartości dziecka z ASD – fundamenty terapeutyczne
Ewa Olimpia Zmuda
127-139
PDF oryginał
PDF (English)
Kim naprawdę chciałby być człowiek…? – o wartościach lektury Asiunia autorstwa Joanny Papuzińskiej
Alicja Ungeheuer-Gołąb
141-155
PDF oryginał
PDF (English)
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł