Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 12 Nr 3(45) (2017): Wartości i antywartości literatury dziecięcej
Tom 12 Nr 3(45) (2017): Wartości i antywartości literatury dziecięcej
Opublikowane:
2017-11-20
Introduction
Wstęp
Krystyna Zabawa
7-8
PDF
Introduction
Krystyna Zabawa
9-10
PDF
Scientific articles
Literatura dziecięca i wychowanie do wartości: pozytywna samoocena jako podstawa budowania rezyliencji
Maria Teresa Signes, Marcin Kazmierczak, Laura Amado, Ampato Acereda, Luis Mariano Bártoli
13-22
PDF (English)
Rozważania na temat aksjologii w wychowaniu literackim na przykładzie toposu królewny
Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb
23-37
PDF
Mądrze i taktownie, przystępnie i zrozumiale – czyli o śmierci w literaturze dziecięcej; Wisely and tactfully, accessibly and clearly: that is, about death in children's literature
Katarzyna Iwona Dmitruk-Sierocińska
39-67
pdf
Wartości ilustracji w książce obrazkowej i ilustrowanej w perspektywie porządku jej udostępniania dzieciom
Małgorzata Centner-Guz
69-87
pdf
Lektura młodszych dzieci w kulturze audiowizualnej
Anna Warzocha
89-100
PDF
Literackie obrazy „Innego” w procesie kształtowania postaw wobec imigrantów i uchodźców
Katarzyna Smoter
101-117
PDF
Świat uniwersalnych wartości w zetknięciu z niepełnosprawnością – przykłady z polskiej literatury dla dzieci w latach 1919-1949
Alicja Fidowicz
119-131
PDF
Potencjał aksjologiczny książki A u nas w domu. Opowieści dzieci fabrykanta
Edyta Skoczylas-Krotla
133-144
PDF
Muzyczna realizacja tekstu literackiego dla dzieci
Irena Burczyk
145-156
PDF
Wartości edukacyjne książek o muzyce Izabelli Klebańskiej i Anny Czerwińskiej-Rydel – raport z badań
Danuta Pietraszewska
157-173
PDF
Wprowadzanie dziecka w świat wartości a rola literatury dziecięcej – przykłady z praktyki pedagogicznej
Stanisława Katarzyna Nazaruk
175-185
PDF
Reviews
Rola nauczyciela w odkrywaniu talentów i pasji uczniów w świetle publikacji Kena Robinsona i Lou Aronici, Odkryj swój żywioł: jak odkryć swoje talenty, odnaleźć pasję i zmienić swoje życie, w przekładzie A. Baj, Wydawnictwo Element, Kraków 2015, s. 268
Maria Szymańska
221-232
PDF
Tendencje i kierunki zmian we wczesnej edukacji dziecka
Martyna Szczotka
233-236
PDF
Conference Reports
Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Dziecko. Kultura‒Sztuka‒Edukacja”
Martyna Szczotka, Katarzyna Szewczuk
239-243
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Scientific articles
Koncepcje, podejścia i metody nauczania języka obcego dzieci
Tatiana Konderak
189-206
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Nowy rok (przed)szkolny, nowy język obcy
Tatiana Konderak
209-210
PDF
Donne-moi ton prénom! czyli jak masz na imię? Scenariusz zajęć z j. francuskiego dla przedszkolaków
Tatiana Konderak
211-218
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł