Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Elementary Education in Theory and Practice
e-ISSN 2353-7787
Platform
Current
Archives
Announcements
About
Focus and Scope
Editorial Team
Scientific Board
Submissions
Ensuring a Blind Review
Author Fees
Peer Review Process
Open Access Policy
Publishing ethics
Quarterly Score and Indexing
Archiving
Contact
Other
Finance & Journal Sponsorship
Journal History
About this Publishing System
Privacy Statement
Reviewers
List of Reviewers - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Search
Search
+A
Add Contrast
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 37/3 (2015): Methodological Aspects of the Implementation of the Concept of Integrated Education in Kindergarten and in Early Education – Classes I–III
Vol. 10 No. 37/3 (2015): Methodological Aspects of the Implementation of the Concept of Integrated Education in Kindergarten and in Early Education – Classes I–III
Published:
2015-09-15
Introduction
Irena Pulak
7-10
PDF (Język Polski)
Early Childhood Education Upon Problems and New Solutions
Agata Tatara
11-28
PDF (Język Polski)
The Importance of Activity and Activating Methods in Integrative Education
Katarzyna Dmitruk-Sierocińska
29-40
PDF (Język Polski)
The Storyline Method as Part of the Process of Bringing up Children to be Tolerant
Lucyna Smółka
41-56
PDF (Język Polski)
Implementing an Integrated Conception of Education in Classes I–III by Means of the Project Method
Martyna Szczotka
57-70
PDF
The (Pre-)school Education of Six-year-olds (Reflections on the Reforms Introduced by the Polish Ministry of National Education)
Małgorzata Suświłło
71-86
PDF (Język Polski)
Technical Classes in Early-childhood Education
Marek Skiba
87-104
PDF (Język Polski)
Basic Curriculum Changes in Technical Education at Elementary Schools in the Slovak Republic
Mária Kožuchova
105-114
PDF
Arts and Crafts Classes in Years I–III, Based on Methods Featuring Pupils’ Practical Activities
Ewa Piwowarska
115-128
PDF (Język Polski)
Research Findings Pertaining to the Use of Activating Methods by Pre-school Teachers in Years I–III
Urszula Ordon
129-144
PDF (Język Polski)
The Methods Employed in an Educational Project Aimed at Fostering Active Engagement and Creative Expression Amongst Nursery-school Children (Using the Theatre Educational Project, Executed with a Group of Five-year-old Children, as a Model)
Magdalena Sabina Zrałek
145-158
PDF (Język Polski)
Samodzielność dziecka i jego naturalność w odkrywaniu świata, źródłem wewnętrznej motywacji do nauki oraz szansą osiągania sukcesu w świetle koncepcji inteligencji sprzyjającej powodzeniu życiowemu R. Sternberga
Jolanta Karbowniczek
159-166
PDF (Język Polski)
Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością
Barbara Surma
167-170
PDF (Język Polski)
Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym
Katarzyna Szewczuk
171-174
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z IV Transdyscyplinarnego Sympozjum Badań Jakościowych
Magdalena Ciechowska
175-178
PDF (Język Polski)
Report on the Visit of Hungarian Academic Teachers and Students to Ignatianum Jesuit University in Krakow
Aneta Kamińska
179-182
PDF
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji „Teacher Education in Central and Eastern Europe”
Maria Szymańska
183-186
PDF (Język Polski)
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej „Biografie pedagogiczne – konteksty źródłowe”
Beata Topij-Stempińska
187-190
PDF (Język Polski)
Koncepcja kształcenia zintegrowanego w nauczaniu / uczeniu się języków obcych
Tatiana Konderak
191-198
PDF (Język Polski)
„Le fantôme” – scenariusze zajęć z języka francuskiego dla uczniów w młodszym wieku szkolnym
Tatiana Konderak
199-206
PDF (Język Polski)
Language
English
Język Polski
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Current Issue
Make a Submission