Przejdź do sekcji głównej
Przejdź do głównego menu
Przejdź do stopki
Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce
e-ISSN 2353-7787
Platforma
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
Cel i zakres tematyczny czasopisma
Zespół redakcyjny
Komitet Naukowy
Przesyłanie tekstów
Zapewnienie podwójnej ślepej recenzji
Opłaty
Proces recenzji
Polityka Open Access
Etyka wydawnicza
Indeksowanie i punktacja czasopisma
Archiwizacja
Kontakt
Inne
Finasowanie i Instytucje Wspierające
Historia czasopisma
O systemie
Polityka prywatności
Recenzenci
Lista Recenzentów - 2023
Lista Recenzentów - 2022
Lista Recenzentów - 2021
Lista Recenzentów - 2020
Lista recenzentów - 2019
Lista recenzentów - 2018
Lista recenzentów - 2017
Lista recenzentów - 2016
Lista recenzentów - 2015
Lista recenzentów - 2014
Lista recenzentów - 2013
Szukaj
Szukaj
+A
Add Contrast
Zarejestruj
Zaloguj
Strona domowa
/
Archiwum
/
Tom 10 Nr 37/3 (2015): Metodyczne aspekty realizowania koncepcji kształcenia zintegrowanego w przedszkolach i klasach I-III
Tom 10 Nr 37/3 (2015): Metodyczne aspekty realizowania koncepcji kształcenia zintegrowanego w przedszkolach i klasach I-III
Opublikowane:
2015-09-15
Introduction
Introduction
Irena Pulak
7-10
PDF
Scientific articles
Edukacja wczesnoszkolna wokół problemów i nowych rozwiązań
Agata Tatara
11-28
PDF
Znaczenie aktywności i metod aktywizujących w edukacji zintegrowanej
Katarzyna Dmitruk-Sierocińska
29-40
PDF
Metoda storyline w procesie wychowywania dzieci do tolerancji
Lucyna Smółka
41-56
PDF
Realizacja idei integracji metodą projektów w klasach I–III
Martyna Szczotka
57-70
PDF (English)
Edukacja (przed)szkolna sześciolatków (refleksje o wprowadzaniu reformy przez MEN)
Małgorzata Suświłło
71-86
PDF
Zajęcia techniczne w edukacji wczesnoszkolnej
Marek Skiba
87-104
PDF
Podstawowe zmiany programu nauczania w edukacji technicznej w szkołach podstawowych w Republice Słowackiej
Mária Kožuchova
105-114
PDF (English)
Zajęcia plastyczne w klasach I–III oparte na metodzie praktycznej działalności uczniów
Ewa Piwowarska
115-128
PDF
Wykorzystanie metod aktywizujących przez nauczycieli przedszkoli i klas I–III – raport z badań
Urszula Ordon
129-144
PDF
Metoda projektu edukacyjnego jako sposób wyzwalania dziecięcej aktywności i ekspresji twórczej w opinii nauczycieli, rodziców i dzieci (na podstawie projektu Teatr, realizowanego w grupie dzieci pięcioletnich)
Magdalena Sabina Zrałek
145-158
PDF
Reviews
Samodzielność dziecka i jego naturalność w odkrywaniu świata, źródłem wewnętrznej motywacji do nauki oraz szansą osiągania sukcesu w świetle koncepcji inteligencji sprzyjającej powodzeniu życiowemu R. Sternberga
Jolanta Karbowniczek
159-166
PDF
Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością
Barbara Surma
167-170
PDF
Aktywizujące sposoby nauczania treści przyrodniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym
Katarzyna Szewczuk
171-174
PDF
Conference Reports
Sprawozdanie z IV Transdyscyplinarnego Sympozjum Badań Jakościowych
Magdalena Ciechowska
175-178
PDF
Report on the Visit of Hungarian Academic Teachers and Students to Ignatianum Jesuit University in Krakow
Aneta Kamińska
179-182
PDF (English)
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji „Teacher Education in Central and Eastern Europe”
Maria Szymańska
183-186
PDF
Sprawozdanie z Konferencji Naukowej „Biografie pedagogiczne – konteksty źródłowe”
Beata Topij-Stempińska
187-190
PDF
Teaching Foreing Languages to Children - Practice
Koncepcja kształcenia zintegrowanego w nauczaniu / uczeniu się języków obcych
Tatiana Konderak
191-198
PDF
„Le fantôme” – scenariusze zajęć z języka francuskiego dla uczniów w młodszym wieku szkolnym
Tatiana Konderak
199-206
PDF
Język / Language
English
Język Polski
Informacje
dla czytelników
dla autorów
dla bibliotekarzy
Aktualny numer
Zgłoś artykuł