Surma, Barbara, Akademia Ignatianum w Krakowie, Poland
-
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 9 No. 31/1 (2014): Teacher of Elementary-level Education - Introduction
Wstęp
Details -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 9 No. 32/2 (2014): Gifted Child in Kinder-garden and School - Scientific articles
Working with Gifted Child at Kindergarten Level
Abstract PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 10 No. 37/3 (2015): Methodological Aspects of the Implementation of the Concept of Integrated Education in Kindergarten and in Early Education – Classes I–III - Reviews
Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 9 No. 32/2 (2014): Gifted Child in Kinder-garden and School - Reviews
Odkryjmy dziecko oczami Marii Montessori
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 9 No. 32/2 (2014): Gifted Child in Kinder-garden and School - Introduction
Wstęp
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 8 No. 28/2 (2013): Kształtowanie umysłu matematycznego - Introduction
Wstęp
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 8 No. 29/3 (2013): Education to the Dialogue - Introduction
Introduction
Abstract PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 8 No. 29/3 (2013): Education to the Dialogue - Reviews
Konstruktywizm a wychowanie do dialogu Recenzja książki: Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice No. 26/4 (2012): Inspiring child's creativity in preschool and in school - Introduction
Wstęp
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice No. 26/4 (2012): Inspiring child's creativity in preschool and in school - Practice
Teatr w przedszkolu
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice No. 25/3 (2012): Social and Emotional Education - Introduction
Wstęp
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice No. 25/3 (2012): Social and Emotional Education - Practice
„Przygody Tęczy” – roczny plan pracy wychowawczo-dydaktycznej przedszkola opracowany na podstawie opowiadania Massimo Sardiego L’Arcobalena
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice No. 24/2 (2012): Children's Literature in Elementary Education - "All of Poland Reads to Kids" - Visiting the...
Historia i teraźniejszość katolickiego przedszkola w Czeskich Budziejowicach
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice No. 24/2 (2012): Children's Literature in Elementary Education - "All of Poland Reads to Kids" - Reviews
Behawioryzm kontra humanizm w edukacji przedszkolnej. Recenzja książki: Małgorzata Sławińska, Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu, Impuls, Kraków 2010.
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 12 No. 1(43) (2017): Elementary Education Concerning the Contemporary Educational Changes - Introduction
Introduction
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 12 No. 2(44) (2017): Multiculturalism as a Model of Open Education - Conference Reports
Report from the International Scientific and Methodological Symposium “Innovation in Education”. UMSC Lublin, 22–23th May 2017
Details PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 13 No. 4(50) (2018): Methods of Research on Childhood - Introduction
Wstęp
Abstract PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 15 No. 1(55) (2020): Child and Adult in the Digital World - Conference Reports
Conference “Building Community: The Proposal of the Service-Learning”. LUMSA University – Rome 2020. Report
Abstract PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 16 No. 2(60) (2021): Education Systems for Elementary Education Teachers in Europe - Introduction
Introduction
Abstract PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 16 No. 2(60) (2021): Education Systems for Elementary Education Teachers in Europe - Thematic Articles
Implementation of the Model of Educating Pre-School and Early School Teachers in Poland
Abstract PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 16 No. 5 (63) (2021): STEAM Education for Sustainable Development - Introduction
Introduction
Abstract PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 16 No. 5 (63) (2021): STEAM Education for Sustainable Development - Thematic Articles
Inquiry Based Science Education (IBSE) and STEAM in Kindergarten and Sustainable Development
Abstract PDF (Język Polski) -
Elementary Education in Theory and Practice Vol. 17 No. 1(64) (2022): Integral Ecology in Kindergarten and School - Introduction
Integral Ecology in Kindergarten and School - an Introduction
Abstract PDF (Język Polski)